Зворотній дзвінок
Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній!

Інформація про гарантію

Про гарантію та сервіс

Здійснюючи покупки в нашому інтернет-магазині, покупець може бути впевнений у тому, що всі його права дотримуються. Наш магазин керується у своїй роботі законодавчими актами України, які діють на момент оформлення покупки, та діє у рамках Закону «Про захист прав споживачів».
Товари, що підлягають гарантії, забезпечуються фірмовою гарантією, термін якої встановлюється фірмою-виробником. Детальнішу інформацію можна отримати в описі товару або від менеджера інтернет-магазину.
Перед кожною відправкою наші менеджери перевіряють комплектацію замовлення і при необхідності заповнюють гарантійний талон.
У разі гарантійного випадку (необхідності ремонту) вся продукція обслуговується авторизованими сервісними центрами. Підставою для гарантійного обслуговування є оригінальний гарантійний талон із зазначенням дати продажу та штампом магазину. Адреси та телефони сервісних центрів містяться у гарантійному талоні.
Початок гарантійного терміну обчислюється з передачі товару продавцем покупцю.
З усіх питань, пов'язаних з рекламаціями, необхідно зв'язуватися з менеджером інтернет-магазину або сервісною службою (телефон надає менеджер інтернет-магазину).
Наша компанія гарантує своєчасне постачання необхідної кількості товарів, а також відповідає за якість обслуговування кожного клієнта.
Важливо також пам'ятати, що при отриманні замовлення необхідно перевіряти комплектацію товару та відсутність дефектів на виробах, а також комплектацію всього замовлення. Будь ласка, зберігайте упаковку протягом усього гарантійного терміну.

Повернення і обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення і обміну

  • Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
  • Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Основним документом, що регулює відносини між споживачами товарів, їх виробниками і продавцями, є Закон «Про захист прав споживачів». Правові наслідки передання товару неналежної якості викладені в статтях 678 - 681-1 ЦК України.
Якщо продукти харчування були придбані в межах терміну придатності, то повернення товару споживач може ініціювати на підставі неналежної якості придбаних продуктів. В такому випадку споживач має два варіанти дій:

  • повернення товару та його заміна на якісний товар;
  • повернення товару та отримання сплачених за товар грошей.

Зазначені права на повернення товару передбачені ч. 8 ст. 8 Закону «Про захист прав споживачів».
За загальним правилом гроші за товар повинні бути повернуті споживачеві в день розірвання договору. Таким днем вважається день отримання продавцем повідомлення споживача про відмову від договору і заява споживачем вимоги про повернення грошей.
Сторони також мають можливість домовитися про відстрочку повернення грошей споживачеві, але не більше ніж на сім днів. Тому в заяві на повернення товару доцільно відразу вказувати банківський рахунок споживача.
Споживачеві ніхто не забороняє також ініціювати повернення товару належної якості. Але задоволення таких вимог буде залежати лише від доброї волі продавця. Оскільки, існує Перелік N 172, згідно з яким якісні продовольчі товари обміну і поверненню не підлягають.
Що стосується прав споживача на повернення товару, який був придбаний після термінів придатності, то продаж прострочених товарів прямо заборонена законом.
Так, згідно з ч. 3 ст. 7 Закону «Про захист прав споживачів» забороняється продаж товарів, термін придатності яких минув, не зазначено або зазначено з порушенням. Продаж товарів, на які встановлюється термін придатності, також повинна проводитися з таким розрахунком, щоб їх можна було використовувати до закінчення терміну придатності.
Тому повернення товару може відбуватися на підставі того, що договір купівлі-продажу суперечить вимогам ч. 1 ст. 203 ЦК України. У свою чергу, такі порушення є прямою підставою для визнання угоди недійсною (ст. 215 ЦК України).
Заява на повернення товару подається продавцю в двох примірниках.
Продавець на екземплярі споживача повинен поставити відмітку про прийняття. Якщо продавець відмовиться поставити позначку, то заяву на повернення товару потрібно буде відправити поштою з повідомленням про вручення.